Reklamacje

Zakupiony produkt ma wadę? A może uszkodził się podczas transportu?

Żaden problem - w prosty sposób możesz złożyć reklamację.

Prosimy wysłać wiadomość na wskazany adres e-mail: sklep@somgo.pl

Wskazane jest aby wiadomość zawierała m.in:

• nazwa produktu
• data zakupu produktu w sklepie (znajduje się fakturze)
• opis usterki lub wady reklamowanego produktu
• zdjęcie (lub zdjęcia) w.w usterki / wady produktu
• dane kontaktowe (imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu)
• dane adresowe (miasto, kod pocztowy, ulica i nr domu/mieszkania)

informacje te ułatwią kontakt z Państwem oraz przyśpieszą wyjaśnianie reklamacji.

 W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Wszelkie pytania i zgłoszenia prosimy kierować pod adresem: sklep@somgo.pl

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl